نوشته شده توسط : تینا

در صورت انجام این کارها در اروپا دستگیر می شوید!

در صورت انجام این کارها در اروپا دستگیر می شوید!

قاره اروپا دارای جاذبه های گردشگری فوق العاده ای می باشد که باعث شده هر سال گردشگران زیادی را به سمت خودش جذب کند. البته در این قاره، قوانین عجیبی حکم فرماست که باید آنها را رعایت کنید؛ وگرنه دچار دردسر می شوید. در واقع این قوانین به فرهنگ و سنت های آن ها بر می گردد. با ما همراه باشید تا شما را با این قوانین آشنا کنیم. تور مشهد نوروز 98

ونیز: غذا دادن به کبوترها

در صورت انجام این کارها در اروپا دستگیر می شوید!

مطمئنا غذا دادن به کبوترها در پارک برای همه لذت بخش است. اما اگر به ونیز سفر کردید، به هیج وجه این کار را انجام ندهید؛ زیرا این کار ممنوع است. در سال 2008، دولت ونیز به دلیل به هم خوردن کاسبی افرادی که گندم و ارزن در پارک می فروختد، قانون غذا ندادن به کبوتر ها را تصویب کرد. بر اساس این قانون افرادی که این کار را انجام دهند، به مبلغ ۷۰۰ یورو جریمه می شوند. غذا دادن به کبوترها، یکی از عجیب ترین دلایل دستگیری در اروپا به شمار می رود. قیمت تور مشهد

آلمان: استفاده از دریل در روز یکشنبه

در صورت انجام این کارها در اروپا دستگیر می شوید!

مطمئنا برای اکثر شما هم پیش آمده که در یک روز تعطیلی در حالی که مشغول خوردن چای و استراحتید، صدای ناگهای دریل همسایه شما را ناراحت کرده است. آیا به این موضوع فکر کرده اید که به پلیس زنگ بزنید و اعتراض کنید. البته در ایران برای آزار و اذیت همسایه هیج قانونی وجود ندارد اما در کشور آلمان قضیه فرق دارد. دولت آلمان قانونی تصویب کرده که در روزهای یکشنبه استفاده از دریل و هر نوع ابزارآلات تعمیری که باعث ایجاد مزاحمت برای همسایه شود را غیرقانونی و ممنوع اعلام کرده است. در واقع روز یکشنبه در فرهنگ آلمانی، روز استراحت است و با هرکسی که این قانون را زیر پا بگذارد، برخورد شدیدی می شود.

انگلیس: رعایت نکردن صف

در صورت انجام این کارها در اروپا دستگیر می شوید!

انگلیسی ها به رعایت نوبت بسیار اهمیت می دهند و به همین دلیل دولت انگلیس قانون رعایت صف را تصویب کرده است. توجه داشته باشید در سفر خود به انگلیس، فکر به هم زدن صف را از سرتان بیرون کنید؛ زیرا این کار، جرم محسوب می شود و ممکن است شما را به خاطر آن دستگیر کنند. نرخ ویژه تور مشهد

اسپانیا: پوشیدن دمپایی لاانگشتی هنگام رانندگی

در صورت انجام این کارها در اروپا دستگیر می شوید!

کشور اسپانیا، به دلیل سواحل بسیار زیبا، در بین گردشگران معروف شده است. معمولا افراد زمانی که به ساحل می روند، دمپایی لاانگشتی می پوشند و با همین دمپایی هم رانندگی می کنند. اما توجه داشته باشید در اسپانیا، پوشیدن دمپایی لای انگشتی در حین رانندگی ممنوع است. در واقع اسپانیا، قوانین سختگیرانه زیادی مربوط به رانندگی دارد که پوشیدن دمپایی فقط یکی از آنهاست. مثلا در روز های گرم تابستان، نپوشیدن پیراهن در حین رانندگی ممنوع است و با افراد شدیدا برخورد می شود. هم چنین مبلغ  ۲۰۰ یورو هم باید جریمه پرداخت کنند. حتما در سفر به اسپانیا، به این قوانین توجه کنید.

یونان: پوشیدن کفش پاشنه بلند!

 کشور یونان، دارای مکان های تاریخی و قدیمی بسیاری می باشد. هم چنین این کشور در حفظ این آثار بسیار تلاش می کند و به همین دلیل دولت یونان پوشیدن کفش های پاشنه بلند در زمان بازدید از اماکن گردشگری را ممنوع کرده است. اگر قصد دارید از مکان های دیدنی یونان بازدید نمایید، بهتر است یک کفش تخت و بدون پاشنه بپوشید؛ زیرا ممکن است از ورود شما جلوگیری کنند.

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: در صورت انجام این کارها در اروپا دستگیر می شوید!,تور مشهد نوروز 98,قیمت تور مشهد,نرخ ویژه تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

اگر در سفر گوشی موبایلمان گم شد، چه کار کنیم؟

اگر در سفر گوشی موبایلمان گم شد، چه کار کنیم؟

یکی از اتفاق هایی که ممکن است در سفر رخ دهد، گم شدن تلفن همراهتان می باشد. شاید دزدیده شدن موبایتان، یکی از وحشتناک ترین کابوس های سفر باشد. در این مقاله قصد داریم تا نکات طلایی را در زمان گم شدن موبایل تان در اختیار شما قرار بدهیم. توجه داشته باشید این نکات برای هر سیستم عامل موبایل (اندروید، آی او اس و یا ویندوز فون ) مفید می باشد. گم شدن موبایل در سفر، ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیافتد. در واقع مکان های گردشگری شلوغ، فرصت خوبی برای افراد سود جو است که موبایل توریست ها را بدزدند. تصور کنید که در سفر به استانبول، زمانی که سوار مترو هستید، متوجه شوید که موبایلتان در کیف نیست. در این لحظه چه باید کرد؟ تور لحظه آخری مشهد

ابتدا آرامش خود را حفظ  نمایید و سعی کنید،مسیرهایی که از آن عبور کرده اید را به یاد بیاورید. ممکن است زمانی که مشغول خرید بوده اید، موبایل خود را بر روی پیشخوان فروشنده جا گذاشته و یا در رستوران رها کرده باشید. هم چنین از یک فرد بومی خواهش کنید که با موبایل شما تماس بگیرد. در صورتی که شخصی موبایل شما را جواب داد. این فرد بومی می تواند از او بخواهد تا موبایل را به شما تحویل بدهد. البته بهتر است قبل از اینکه اقدام به کاری کنید، تمام وسایل خود را خوب بگردید، زیرا ممکن است موبایل تان را در کیسه خریدتان، انداخته باشید.

اگر در سفر گوشی موبایلمان گم شد، چه کار کنیم؟

اما اگر متوجه شدید که موبایل شما دزدیده شده، بهتر است به اولین ایستگاه پلیس که در نزدیکی شماست، مراجعه کنید و ماجرا را کامل توضیح دهید. اگر هم به زبان مقصد تان مسلط نیستید، می توانید از یک فرد بومی تقاصا کنید که با شما به اداره پلیس بیاید رزرو تور مشهد و ماجرا را کامل توصیح دهد. پیشنهاد می کنیم، تعداد روزهایی که قرار است در آن کشور بمانید را به پلیس بگویید تا زودتر به کار شما رسیدگی شود. البته بهتر است قبل از سفر، بر روی موبایلتان، اپلیکیشن های دزدیاب نصب کنید و یا از رمز پیچیده استفاده نمایید؛ تا دزدها به راحتی نتواند به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کنند. شما با کمک چنین اپلیکیشن هایی می توانید دزد موبایل تان را ردیابی کنید. البته پیشنهاد می کنیم، بعد از اینکه از مکان او مطلع شدید، همراه پلیس به آن محل بروید.

اگر در سفر گوشی موبایلمان گم شد، چه کار کنیم؟

البته ممکن است پروسه ی شکایت طولانی بشود و شما مجبور شوید تا ماه ها صبر کنید. پس بهتر است این موضوع را به ایستگاه پلیس اطلاع داده و اطلاعات تماس و ایمیل تان را در اختیار آنها قرار دهید. البته این موضوع را در نظر بگیرید که ممکن است موبایل شما هرگز پیدا نشود. پس بهتر است زمانی که به کشورتان برگشتید، سیم کارت خود را بسوزانید. هم چنین به دوستان خود اطلاع دهید که موبایلتان گم شده و پسورد ایمیل، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی خود را تغییر دهید. پیشنهاد می کنیم اطلاعات شخصی و مالی خود را در موبایل خود مخصوصا در سفر، دخیره نکنید. توصیه می کنیم در طول سفر از کیف های گردنی استفاده کنید و موبایل خود را داخل آنها قرار دهید. هرگز موبایل خود را در  کیف های کمری و همچنین جیب پشت شلوار تان نگذارید؛ زیرا در اماکن شلوغ، افراد سودجو به راحتی می توانند موبایل شما را بدزدند. آفر تور مشهد یکی از راه حل هایی که باید برای مراقبت از موبایل تان انجام دهید، این است که یک شماره موبایل دیگر بر روی بر پشت موبایلتان بچسبایند تا اگر کسی آن را پیدا کرد، بتواند با شما تماس بگیرد. هم چنین می توانید برای پیدا کردن موبایلتان، از پرسنل هتل و یا راهنمای تورتان کمک بگیرید. پیشنهاد می کنیم در چنین شرایطی، آرامش خود را حفظ کنید و هرگز با افراد بومی و پلیس درگیر نشوید. به علاوه توصیه می کنیم که اطلاعاتی از جمله شماره ی تماس و آدرس محل اقامتتان را در اختیار افراد مختلف قرار دهید تا در صورتی که کسی موبایل شما را پیدا کرد، بتواند با شما تماس بگیرید. 

اقداماتی که باید در هنگام گم شدن موبایل در سفر انجام داد:

روشن کردن GPS

اگر در سفر گوشی موبایلمان گم شد، چه کار کنیم؟

اگر مکان یاب گوشی شما روشن باشد، می توانید به راحتی با وارد کردن سریال گوشی و یا رمز آن، موبایل خود را حتی در صورت خاموش بودن، ردیابی نمایید.

استفاده از برنامه ی گوشی من رو پیدا کن!

 پیشنهاد می کنیم برنامه  Find My iPhone را روی موبایل خود نصب کنید تا در صورتی که گوشی شما گم شد، بتوانید به راحتی آن را پیدا کنید.

از قفل خودکار و کد عبور استفاده کنید

حتما قفل یا رمز عبور موبایل خود را فعال کنید. در صورتی که موبایل شما گم بشود و این برنامه فعال نباشد، افراد سودجو به راحتی می توانند به پیام، عکس، ایمیل و حساب کاربری شما دسترسی داشته باشند. 

رمز عبور خود را ذخیره نکنید

بسیاری از افراد برای اینکه کارهای آنها با سرعت بیشتری انجام شود، رمزهای مختلفی را در گوشی خود ثبت می کنند. پیشنهاد می کنیم قبل از سفر، گزینه ی ذخیره ی رمز عبور را غیر فعال کنید. زیرا اگر گوشی شما دزدیده شود، هر شخصی به راحتی می تواند به تمامی حساب‌ های کاربری شما دسترسی پیدا کند.

اگر در سفر گوشی موبایلمان گم شد، چه کار کنیم؟

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: اگر در سفر گوشی موبایلمان گم شد، چه کار کنیم؟,تور لحظه آخری مشهد,رزرو تور مشهد,آفر تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

کارهایی که در سفر به دبی نباید انجام دهید

کارهایی که در سفر به دبی نباید انجام دهید

دبی، یکی از مقصد های محبوب گردشگری است. اگر شما قصد دارید که تعطیلات امسال را به دبی سفر کنید، بهتر است قبل از سفر در مورد این شهر بیشتر تحقیق کنید. هر کشور دارای فرهنگ منحصر به فردی می باشد که باید و نباید هایی در آن تعریف شده است. در این مقاله قصد داریم در مورد نباید های سفر به دبی صحبت کنیم؛ با ما همراه باشید. 

از مردم محلی عکس نگیرید

کارهایی که در سفر به دبی نباید انجام دهید

بسیاری از گردشگران به دنبال سوژه های خاص برای عکاسی هستند. معمولا مردمان محلی و نوع پوشش آنها، برای توریست ها جذاب می باشد و دوست دارند از آنها عکس بگیرند. در سفر به دبی توجه داشته باشید که مردم دبی دوست ندارند از آنها عکس بگیرید. در واقع عکس گرفتن از مردم دبی بدون کسب اجازه در قوانین کلی کشور امارت متحده عربی یک جرم محسوب می شود. هم چنین مجازات این کار، شامل جریمه نقدی و زندان می باشد. تور کیش نوروز 98

 در دبی شایعه پراکنی نکنید

شایعه پراکنی چه در دنیای واقعی و چه در دنیای مجازی در دبی جرم محسوب می شود و شامل مجازات سنگینی از جمله زندان می باشد. طبق قانون دبی و کشور امارات، پخش کردن شایعات ممنوع است. دقت داشته باشید که اگر این کار را به صورت ناخواسته هم انجام دهید، باز هم عواقب بدی در انتظار شماست. 

در مکان های عمومی شئونات را بسیار رعایت کنید

کارهایی که در سفر به دبی نباید انجام دهید

یکی دیگر از نباید های سفر به دبی این است که شئونات را رعایت کنید. دبی یکی از مقصد های محبوب در بین زوج های جوان است که دوست دارند ماه عسل خود را در این شهر سپری کنند. اگر شما هم قصد دارید دبی را برای سفر ماه عسل خود انتخاب کنید، بهتر است در مکان عمومی زیاد عشق و علاقه ی خود را  نشان ندهید. قیمت تور کیش

دشنام به کلی ممنوع!

سعی کنید در دبی، مراقب صحبت کردن خود باشید. از به کار بردن کلمات زشت و فریب کارانه جدا خودداری کنید؛ زیرا این کار خلاف قانون دبی است و شامل جریمه نیز می شود.

 داروهایتان را بدون نسخه با خود به دبی نبرید

اگر طبق دستور پزشک باید به صورت روزانه دارو مصرف کنید، توصیه می کنیم در سفر خود به دبی، حتما نسخه ایی که دکتر برای شما تجویز کرده را به همراه داشته باشید. هم چنین نسخه شما باید به صورت انگلیسی و واضح باشد. توجه داشته باشید قبل از سفر، در مورد داروهایی که در دبی ممنوع هستند، تحقیق کنید تا بعدا برای شما مشکلی ساز نشود.

یادتان باشد که از برخی از ساختمان ها نمی توانید عکس بگیرید!

کارهایی که در سفر به دبی نباید انجام دهید

عکس گرفتن در دبی شامل چارچوپ خاصی است و شما نمی توانید از همه چیز عکس بگیرید. مثلا عکس گرفتن از ماشین تصادفی، تجهیزات و تاسیسیات حکومتی و یا حتی هواپیماهایی که متعلق به دبی هستند، ممنوع می باشد. بهتر است در سفر خود به دبی به دنبال سوژه هایی برای عکاسی باشید که برای شما دردسر ساز نباشد.

در دبی اجناس تقلبی نخرید‍!

در سفر به دبی، به هیچ وجه اجناس تقلبی خریداری نکنید. دبی دارای بازارهای سنتی زیادی می باشد و ممکن است اجناسی با برندهای معروف را در آنجا پیدا کنید که قیمت بسیار ارزانی دارند ولی پیشنهاد می کنیم سراغ این اجناس نروید؛ زیرا خرید جنس جعلی و خرید از مکان های غیر قانونی در دبی، ممکن است شما را به دردسری جدی بیاندازد. نرخ ویژه تور کیش

از دست چپتان استفاده نکنید

مردم دبی از دست چپ استفاده نمی کنند. در واقع در سراسر امارات متحده عربی استفاده کردن از دست چپ زیاد عرف نیست. در سفر خود به دبی بهتر است هنگام غذا خوردن از دست راست خود استفاده نمایید. هم چنین هرگز دست چپ خود را به سمت کسی نگیرید و با دست چپ، کسی را به جایی دعوت نکنید. البته اگر از دست چپ تان استفاده کردید، لازم نیست نگران باشید؛ زیرا هیچ جریمه و مجازاتی در انتظار شما نیست.

کفش های خود را به درون خانه نبرید

یکی دیگر از نبایدهای سفر به دبی این است که کفش های خود را به داخل خانه نبرید. در واقع خانه های عربی مانند خانه های ایرانی از فرش‌های زیبا و گرانی پوشیده شده اند و به همین دلیل راه رفتن با کفش روی چنین فرش ‌هایی کاملا خلاف فرهنگ و سنت عرب ‌ها است

جمعه ها را فقط استراحت کنید

کارهایی که در سفر به دبی نباید انجام دهید

روز جمعه، در دبی به معنای واقعی استراحت است. در روز جمعه تمام مراکز خرید تعطیل هستند. اگر قصد دارید در روز جمعه از جاذبه های توریستی دیدن کنید، بهتر است عصر این کار را انجام دهید.

در دبی لباس هایی با طراحی ساده بر تن کنید

آخرین توصیه در لیست نبایدهای سفر به دبی، این است که از لباس های ساده و پوشیده استفاده نمایید. بهتر است از پوشیدن لباس هایی که جلب توجه می کند، خودداری کنید و مانند مردم دبی لباس بپوشید.

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: کارهایی که در سفر به دبی نباید انجام دهید,رزرو تور کیش,آفر تور کیش,تور کیش نوروز 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

با اصطلاحات طبیعت گردی آشنا شوید

با اصطلاحات طبیعت گردی آشنا شوید

طبیعت گردی، یکی از سفرهای هیجان انگیز است که امروزه بسیار پرطرفدار می باشد. اگر شما هم عاشق سفر کردن به دل طبیعت هستید، بهتر است با برخی از اصطلاحات طبیعت گردی آشنا شوید؛ با ما همراه باشید.

یال | Ridge: به بالاترین نقطه برخورد دو دامنه شیب دار می گویند.

دره | Valley: به فرورفتگی هایی که میان دو کوه یا تپه ایجاد شده، دره می گویند. دره را با نماد U یا V نشان می دهند.

خط الرأس | Drainage divide: به بلندترین برخورد دو دامنه در بالای کوه که آب باران از آنجا تقسیم می شود. خط الراس به میان‌آب یا آب پخشان هم معروف است.

دامنه | Sidehill : قسمتی از بدنه کوه که معمولا به صورت شیب دار دیده می شوند. بسیاری از مسیرهای طبیعت گردی در دامنه ها وجود دارد.

گردنه | Mountain pass: رزرو تور کیش

با اصطلاحات طبیعت گردی آشنا شوید

گردنه ها، ارتفاع کمتری نسبت به قله ها دارند و ناحیه ای از خط الرأس کوه هستند. در واقع برای عبور کردن از رشته کوه، باید از گردنه رد شوید.

صخره | Rock: صخره به سنگ های یکپارچه و معمولا بزرگی گفته می شود. 

طاق | Natural Arch: به تجمع صخره ها که شبیه طاق درست شده اند، طاق می گویند. طاق ها در دهانه ورودی غار، سواحل و … دیده می شوند.

جنگل های هیرکانی | Caspian Hyrcanian mixed forests: این جنگل ها، در مناطق متراکم شمال کشور دیده می شوند که قدمت آنها به دوره سوم زمین شناسی  برمی گردند.
 
دیواره | Escarpment: به پرتگاه هایی با شیب تند که توسط فرسایش تشکیل شده اند، دیواره می گویند.

تنگ | Gorge: به دره های باریک و عمیقی که توسط  کوه یا دیواره احاطه شده اند، تنگ می گویند.

رمل | Sand dunes: به تپه  های شنی در کویر، رمل گفته می شود.تور کیش نوروز 98

اصطلاحات طبیعت گردی در مسیر و اقامت

مسیر پاکوب:

با اصطلاحات طبیعت گردی آشنا شوید

مسیر هایی که در اثر رفت و آمد افراد در مناطق کوهستانی، جنگل ها، مراتع و … ایجاد شده اند را مسیرپاکوب می گویند. 

مسیر مالرو:  به مسیرهایی که در اثر رفت و آمد حیوانات اهلی ایجاد شده اند، مسیر مالرو می گویند. گاهی مسیر مالرو و مسیر پاکوب در یک منطقه یکی است.

شب مانی: اصطلاحی است که برای اقامت در شب مخصوصا به صورت کمپ گفته می شود.

جان پناه:  یک اصطلاح کوهنوردی است. در واقع جان پناه به اتاقی کوچک در ارتفاعات می گویند که برای استراحت موقت کوهنوردان ساخته شده است.

پناهگاه: پناهگاه، به مکانی گفته می شود که از جان پناه ها بزرگ تر می باشد و دارای امکاناتی برای کوهنوردان است.

ارتفاع زدگی:  زمانی که فرد در ارتفاعات به دلیل کاهش میزان اکسیژن دچار سرگیجه، سیاهی رفتن چشم ها، ضعف و … می شود.
 
کمپ یا کمپ کردن:  زمانی که شما در جایی از طبیعت چادر برپا کرده و شب را در داخل چادر خود سپری کنید. نرخ ویژه تور کیش

اصطلاحات طبیعت گردی مربوط به لوازم سفر

اسکارف: به دستمال هایی که حالت ارتجاعی خوبی دارند و در طبیعت گردی به عنوان دستمال سر، ماسک، چشم بند و … استفاده می شود.

GPS: دستگاه های مسیریابی هستند که می توانید با کمک آن، مسیرتان را در جنگل، کوه و … پیدا کنید.

گاز: گاز، مختصر عبارت، اجاق گاز سفری است. در واقع گاز به کپسول و سرشعله هایی کوچک و سبکی گفته می شود که در مسیرهای طبیعت گردی استفاده می نمایند.

کوله های یک روزه: این نوع کوله ها سایز کوچکی دارند و در سفرهای یک روزه به کار می روند.

کوله های چند روزه: این کوله ها سایز بزرگی دارند و  در سفرهای کوله گردی و چند روزه ای به کار می روند.

باتوم:

با اصطلاحات طبیعت گردی آشنا شوید

یک نوع عصا است که در مسیرهای طبیعت گردی به کار می رود. باتوم  کمک می کند که وزن بدن شما تقسیم شده و کمتر خسته شوید.

لباس بیس: لباس بیس یا لایه اول، لباسی می باشد که معمولا نازک با آستین های بلند است که نباید جایگزین لباس اصلی شما شود.

پُلار: جنس این نوع لباس ها از پلی استر می باشد و ترکیبی از کرک مصنوعی و یک لایه پایل (پنبه ای) است. پلارها در مقابل باد، بسیار مقاوم هستند.

هِدلمپ: چراغ هایی هستند که معمولا روی پیشانی شما قرار می گیرند تا در شب روشنایی کافی داشته باشید.

کفش ترِکینگ: این کفش ها در طبیعت گردی استفاده می شوند و از کفش کوهنوردی کمی سبک تر هستند.

کیسه خواب: کیسه ای که شما در آن قرار می گیرید و استراحت می کنید. 
 
گِتر: 

با اصطلاحات طبیعت گردی آشنا شوید

به پوششی گفته می شود که روی کفش بسته شده و برای جلوگیری از ورود برف به درون کفش استفاده می شود.

پانچو: به لباس های بی آستین یا آستین دار ضد آب، پانچو می گویند که در مواقع بارانی پوشیده می شود.
 
ژل آتش زا: این ژل ها معمولا آبی رنگ هستند و روی هیزم ریخته می شوند تا آتش راحت تر و سریع تر تشکیل شود.

روکش کوله: روکش های ضد آبی که روی کوله کشیده می شود و گاهی هم به خاطر کثیف نشدن استفاده می گردد. رنگ این روکش ها، جیغ می باشد و دلیل آن هم این است که در هوای بارانی و مه آلود، همسفران بتوانند همدیگر را پیدا کنند.

چادر دوپوش، چادر قابل تنفس: به چادرهایی گفته می شود که دارای یک پوشش جداگانه هستند که در مواقع بارانی روی چادر انداخته می شوند و توسط میخ هایی در زمین فرو می روند.

آتش زنه: وسیله ای که با ایجاد جرقه، موجب تشکیل آتش می شود.

کمل بک: به کیسه آبی گفته می شود که پشت کوله قرار گرفته و به وسیله یک نی می توانید آب موجود در آن را بنوشید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: با اصطلاحات طبیعت گردی آشنا شوید,رزرو تور کیش,تور کیش نوروز 98,نرخ ویژه تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

معرفی انواع چادر مسافرتی مناسب برای خانواده ها

اگر شما عاشق طبیعت گردی هستید، مطمئنا در طول سفرتان به چادر مسافرتی احتیاج پیدا می کنید. اگر قصد دارید به سفری یک روزه در دل طبیعت بروید، با ما همراه باشید تا انواع چادرهای مسافرتی را به شما معرفی کنیم.

چادر ساده | The basic ridge tent

معرفی انواع چادر مسافرتی مناسب برای خانواده ها

یکی از ساده ترین مدل های چادر مسافرتی است و خیلی راحت و سریع برپا می شود. مشکل این چادر ها این است که ارتفاع کمی دارند و فقط برای خوابیدن مناسب هستند اما پایداری خوبی دارند.

چادرهای گنبدی | Dome tent

زمانی که شما زیاد مسیرهای پیاده روی ندارید، چادرهای گنبدی بهترین انتخاب می باشند. این چادرها توسط میله ها به حالت گنبد در می آیند و بالای چادر را در برمی گیرند. البته زمانی که سایز چادرها بیشتر شود، پایداری آنها در مقابل ورزش باد کم می شود تور کیش نوروز 98. هم چنین پایداری این چادرها نسبت به چادرهای ساده کمتر است.

چادر ژئودسیک | Geodesic

معرفی انواع چادر مسافرتی مناسب برای خانواده ها

چادر ژئودسیک، پایدار ترین نوع چادر برای شرایط آب و هوایی شدید به شمار می رود. این چادر ها، توسط میله ها که بر روی سطح عبور می کنند و در یک تقاطع به شکل مثلث متصل می شوند، برپا می گردند.

چادرهای فوری | Instant or quick-pitch tents

 چادر های فوری، مدل های جدیدی از چادرهایی هستند که خودشان باز می شوند. در واقع فقط با چرخاندن قاب، چادر به یک بسته دایره ای تبدیل می شود و نیازی به سر هم کردن هیچگونه میله ای نیست. این چادر ها در شرایط  بد آب و هوایی هم از پایداری خوبی برخودار هستند. قیمت تور کیش

چادرهای بادوام | Inflatable tents

معرفی انواع چادر مسافرتی مناسب برای خانواده ها

چادر های بادوام، یکی از گران ترین و کم یاب ترین چادرها می باشند. این چادرها به راحتی و فقط با روشن کردن کمپرسور، برپا می شوند. از معایب این چادر می توان به وزن سنگین آنها اشاره کرد.  

چادر خیَم | The Khyam system

یکی از معروف ترین چادرهای فوری، چادر خیم است. این چادر به دلیل معروفیت، بیش از یک دهه در بازار بوده است. این نوع چادر به راحتی برپا می شود و فقط کافی است که آن را از کیسه خود بیرون بیاورید و با چند حرکت ساده، چادر خود را آماده سازید.

چادر تونلی | Tunnel tents

معرفی انواع چادر مسافرتی مناسب برای خانواده ها

چادر های تونلی دارای فضای بیشتری برای استراحت هستند. در این چادر، میله ها به صورت موازی و به شکل یک تونل در کنار هم قرار گرفته اند. چادر های تونلی دارای اندازه و سبک های مختلفی می باشند و برای سفرهای خانوادگی، بهترین گزینه هستند. تور لحظه آخری کیش

چادر ویساویس | Vis-à-vis

ساخت چادر ویساویس، اولین بار در فرانسه آغاز شد. این چادرها دارای اتاق های اضافی هستند و بخش بزرگی از چادر در وسط آن قرار دارد. در واقع اتاق ها در اطراف چادر قرار گرفته اند.

چادر پاد | Pod living

معرفی انواع چادر مسافرتی مناسب برای خانواده ها

چادر پاد، نوعی چادر است که دارای یک بخش مرکزی و چند اتاق می باشد که به این مرکز وصل شده اند. این نوع چادر برای سفر های خانوادگی بسیار مناسب است و بچه ها می توانند اتاق های مخصوص به خودشان را داشته باشند. از معایب این چادر، می توان به اشغال فضای زیاد، اشاره کرد. بسیاری از مناطق مجاز کمپینگ، اجازه برپا کردن این نوع چادرها را نمی دهند یا پول بیشتری از شما می گیرند. هم چنین حمل این نوع چادرها کمی سخت است؛ زیرا بسیار سنگین می باشند.

چادر قابی | Frame tents

معرفی انواع چادر مسافرتی مناسب برای خانواده ها

در ساخت چادرهای قابی، از یک چارچوب محکم و میله های مستقیم (معمولا فولاد) با مفاصل زاویه دار استفاده می کنند. این چادر ها، علاوه بر پایداری، از فضای خوبی نیز برخودار هستند.

چادرهای بزرگ خانوادگی | Large family tents

این نوع چادرها با اینکه کوچک هستند ولی دارای فضای زیادی می باشند. این نوع چادر ها برای سفر های خانوادگی بسیار مناسب هستند.

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: معرفی انواع چادر مسافرتی مناسب برای خانواده ها,تور کیش نوروز 98,قیمت تور کیش,تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

 

راز بهترین و امن ترین صندلی هواپیما

اینکه کدام صندلی هواپیما در موقعیت بهتری قرار دارد، بستگی به اولویت های شما خواهد داشت. اگر قصد دارید، سفری هوایی داشته باشید، با ما همراه باشید تا عالی ترین صندلی های هواپیما را به شما معرفی کنیم.

اگر شما بهترین خدمات را می خواهید

راز بهترین و امن ترین صندلی هواپیما

زمانی که شما وارد هواپیما می شوید، مهماندار ها به شما خوش آمد می گویند. بهتر است با لبخند و برخورد صمیمانه به آنها پاسخ دهید؛ زیرا این کار تاثیر خوبی روی مهماندار ها دارد و تا آخر پرواز چهره شما در خاطرشان می ماند. اگر شما به دنبال بهترین خدمات و یا سفارش غذای متفاوتی هستید، علاوه بر فراموش نکردن لبخند، بهتر است در صندلی های عقب هواپیما بنشینید؛ زیرا در صورتی که شما در خواستی مانند بالشت، پتو یا یک نوشیدنی اضافه داشته باشید، مهمان دار می تواند بدون اینکه بقیه مسافران متوجه شوند، به درخواست شما رسیدگی کند. معمولا خدمه تمایلی به سرویس دهی از سمت جلو ندارند، زیرا باعث می شود دیگران نیز به صورت زنجیر وار همین موارد را تقاضا کنند. بهترین تورهای کیش

برای بهترین چشم انداز

اگر به دنبال بهترین صندلی برای تماشای مناظر از پنجره های هواپیما هستید، این مساله بستگی به فرودگاه شما دارد. پیشنهاد می کنیم برای تماشای چشم انداز های زیبا، صندلی های روی بال هواپیما را انتخاب نکنید.

برای بیشترین امنیت

شرکت های هواپیمایی، امنیت تمام صندلی های هواپیما را یکسان می دانند. اما طبق تحقیقات انجام شده در سال 2009، مسافرانی که در صندلی های عقب نشسته اند، شانس بیشتری برای جان سالم به در بردن از تصادفات دارند.

برای سریعترین خروج

اگر شما برای رسیدن به یک قرار کاری باید سوار هواپیما شوید تورهای ارزان کیش و باید خودتان را سریع به شرکت برسانید. پیشنهاد می کنیم در جلوی هواپیما و سمت چپ و در کنار در خروجی بنشینید.  

برای خواب راحت تر

راز بهترین و امن ترین صندلی هواپیما

معمولا خوابیدن در سفر های هوایی کار آسانی نیست و صدایی مثل وزوز موتور هواپیما، ناراحت بودن جای سر و گردن، احتیاج مسافر بغل دستی به دستشویی و ....مانع از خوابیدن می شود. اگر نیاز دارید در طول پرواز استراحت کنید تا بتوانید بعد از سفر سرحال باشید، بهترین صندلی برای شما، صندلی های کنار پنجره در جلوی هواپیما می باشد. هم چنین می توانید با پایین کشیدن پرده پنجره، موقعیت خوبی برای قرار دادن سر خود به وجود بیاورید. پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید با هواپیما سفر کنید آفر تور کیش، بهتر است با توجه به اولویت هایتان، صندلی خود را رزرو نمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: راز بهترین و امن ترین صندلی هواپیما,آفر تور کیش,تور کیش در بهترین هتل های کیش,قیمت تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

این وسایل را با خود به سفر نبرید!

این وسایل را با خود به سفر نبرید!

همیشه چیدن چمدان، یکی از سخت ترین اقدامات قبل از سفر است. برای اینکه بدانید به چه وسایلی در طول سفر نیاز ندارید؛ با ما همراه باشید.

لوازم بهداشتی اضافی

شما در طول سفر، فقط به لوازم ضروری حمام نیاز دارید. بهتر است شامپو، نرم کننده، ژل شستشوی صورت، کرم بعد از آفتاب و... را در ظرف های پلاستیکی 100 میلی لیتری بریزید تا جای کمتری در چمدان بگیرند. هم چنین توصیه می کنیم که اگر با هواپیما سفر می کنید، کیف مناسبی برای حمل در کابین هواپیما تهیه کنید. تور کیش نوروز 98

مطالعه در تعطیلات

این وسایل را با خود به سفر نبرید!

اگر قصد دارید در تعطیلات، کتاب مطالعه کنید، پیشنهاد می کنیم فقط یک کتاب به همراه خود ببرید؛ زیرا حتی کتاب های سبک و نازک هم می تواند چمدان شما را سنگین کنند. هم چنین اکثر هتل ها، دارای کتابخانه هستند و شما می توانید از آنجا کتاب بردارید. به علاوه خریدن یک دستگاه ایبوک ریدر، کار شما را راحت می کند و شما می توانید از خواندن انواع رمان ها در طول سفر لذت ببرید.  

لباس های دقیقه آخری

 فقط لباس هایی را همراه خود ببرید که واقعا در طول سفر آنها را می پوشید. حتما لازم نیست قبل از سفر، به فروشگاه بروید و چند دست لباس نو بخرید، زیرا هیچ کس در مقصد نمی داند که لباس شما قدیمی است. بهتر است قبل از سفر، لباس هایی که می خواهید همراه خود ببرید را یک بار بپوشید؛ تا مطمئن شوید مناسب سفر شما هستند.

وسایل ارزشمند

 با اینکه تمام هتل ها دارای گاوصندوق و نگهبانی 24 ساعته  هستند، اما این احتمال وجود دارد که وسایل شما گم یا دزدیده شوند. بهتر است از آوردن وسایل ارزشمند و گران قیمت خود در طول سفر خودداری کنید.

کتابچه راهنمای سفر

کتابچه راهنما دارای اطلاعات مفیدی در مورد سفر به کشور ها می باشد که ممکن است در طول سفر به دردتان بخورد. شما می توانید آن را روی دستگاه ایبوک ریدر خود دانلود کنید یا قسمت هایی از آن را که برایتان مفید می باشد، کپی کرده و بعد از مطالعه آن را دور بریزید. با این روش از آوردن بار اضافی هم خودداری کرده اید. قیمت تور کیش

 اتو مو و صاف کننده مو

این وسایل را با خود به سفر نبرید!

لازم نیست در طول سفر، از صاف کننده مو استفاده کنید؛ زیرا این وسایل نه تنها، چمدان شما را شلوغ کرده، بلکه وقت شما را هم تلف می کنند. پیشنهاد می کنیم در طول سفر به موهایتان استراحت بدهید و به جای اینکه ساعت ها وقت خود را صرف صاف کردن موهایتان کنید، از جاذبه های دیدنی مقصد لذت ببرید.

حوله

 تمام هتل ها، حوله های تمیزی را در اختیار مهمان ها قرار می دهند و به همین دلیل لازم نیست که حوله شخصی تان را به همراه خود بیاورید. اگر هم قصد دارید برای شنا به ساحل بروید، پیشنهاد می کنیم از حوله های مسافرتی میکروسکوپی مایکروفایبر استفاده کنید. این نوع حوله ها آب را به خوبی جذب کرده و به سرعت خشک می شوند.

 غذا و نوشیدنی مورد علاقه تان

ممکن است شما عاشق نوشیدن چای باشید و پیدا کردن یک فنجان چای داغ در مقصد کار سختی باشد. بهتر است به جای اینکه یک بسته چای کیسه ای به همراه بیاورید، سعی کنید تا نوشیدنی های جدید را در سفر امتحان کنید. سفر کردن، یعنی تجربه چیزهای جدید.

پیراهن های رسمی

از به همراه آوردن پیراهن های رسمی در طول سفر جدا خودداری نمایید. سعی کنید از پیراهن های غیر رسمی استفاده کنید تا بتوانید به راحتی آنها را در چمدان قرار داده و نگران چروک شدن آن نباشید. اگر یک قرار کاری مهم در مقصد دارید و باید لباس رسمی بپوشید، پیشنهاد می کنیم قبل از آن، از خدمات خشک شویی و اتوکشی هتل مطمئن شوید. نرخ ویژه تور کیش

این وسایل را با خود به سفر نبرید!

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: این وسایل را با خود به سفر نبرید!,نرخ ویژه تور کیش,بهترین تورهای کیش,نرخ ویژه تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

قطار امن ترین وسیله حمل و نقل در دنیا

مزایای سفر با قطار:

قطار امن ترین وسیله حمل و نقل در دنیا

 

•    اگر تا به حال با قطار سفر نکرده اید؛ پیشنهاد می کنیم تجربه سفری خاطره انگیز و جذاب با قطار را از دست ندهید. سفر با قطار این فرصت را به شما می دهد که از تماشای مناظر زیبای مسیر لذت ببرید. 
•    اگر به دنبال امن ترین وسیله حمل و نقل برای مسافرت هستید، قطار بهترین گزینه می باشد. شما زمانی که سوار قطار هستید، لازم نیست نگران گم شدن یا تصادفات جاده ایی باشید. شما در تمام طول مسیر می توانید روی صندلی خود بنشینید و از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید.  
•    یکی دیگر از مزایای قطار این است که شما لازم نیست تمام مدت روی صندلی بنشینید. شما می توانید تور لحظه آخری کیش برای رفع خستگی در راهروی بین کوپه ها قدم بزنید.

قطار امن ترین وسیله حمل و نقل در دنیا

•    اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه هستید، سفر با قطار را انتخاب کنید. بلیط های قطار از قیمت مناسبی برخوردار هستند و نسبت به ماشین شخصی هزینه کمتری دارند.
•    از مزایای سفر با قطار این است که شما می توانید هر تعداد چمدانی که می خواهید، همراه خود بیاورید. 
•     سفر با قطار این امکان را فراهم می‌کند تا مناطق بکری که تاکنون مشاهده نکرده‌اید را تماشا کنید. 
•    یکی دیگر از مزایای سفر با قطار این است که امکانات خوبی را برای مسافران فراهم می کند. از خدمات قطار می توان به سرویس بهداشتی مناسب و رستوران اشاره کرد. سفر با قطار برای افرادی که کودک دارند، بسیار مناسب می باشد. رزرو تور کیش

معایب سفر با قطار:

قطار امن ترین وسیله حمل و نقل در دنیا

•    یکی از معایب سفر با قطار این است که ممکن است افرادی که در کوپه کناری شما باشند، نظم را رعایت نکنند و در تمام طول مسیر مزاحم آرامش شما شوند. هم چنین دویدن بچه ها در راهرو ها، می تواند اعصاب بقیه مسافران را به هم بریزد. 
•    استفاده کردن از دستشویی قطار ها، راحت نیست و معمولا بهداشت کمتری نسبت به دستشویی هواپیما ها دارند.
•     در اکثر قطار ها، در اطراف تخت ها، حفاظ و میله ایمنی وجود ندارد و به همین دلیل برای خوابیدن از امنیت بالایی برخودار نیستند و شما دائما باید نگران سقوط خود از تخت باشید. 
•    دستگیره ها، ترمز خطر و یا سیستم های حفاظتی و اورژانسی، در معرض دید هستند و اکثر مواقع کودکان شیطنت کرده و با کشیدن ترمز، دردسر هایی ایجاد می کنند. 

با قطار به کدام شهرها می توان سفر کرد؟

سابقه تاسیس قطار در ایران به زمان های خیلی گذشته برمی گردد. امروزه سفر با قطار به اکثر استان های ایران امکان پذیر می باشد. هم چنین شهر های زیادی در مسیر عبور قطار قرار دارند که می توانید از تماشای آنها لذت ببرید. آفر تور کیش

خرید بلیط قطار:

قطار امن ترین وسیله حمل و نقل در دنیا

امروزه خرید بلیط قطار بسیار آسان شده و شما می توانید با مراجعه به آژانس ها یا از طریق سایت بلیط خود را خریداری نمایید. هم چنین اگر زمان برگشت خود را می دانید، می توانید بلیط رفت و برگشت را با هم تهیه کنید. حتما در زمان خرید بلیط، به شماره صندلی، واگن خود توجه کنید. هم چنین قبل از خرید بلیط به تعداد افرادی که در کوپه شما قرار دارند هم دقت نمایید. اگر به دنبال بلیط های ارزان تر هستید، می توانید کوپه های اتوبوسی را انتخاب کنید. به علاوه به زمان حرکت قطار دقت کنید تا بعدا به مشکل برنخوردید. 

نکات مهم در خصوص سفر با قطار:

قطار امن ترین وسیله حمل و نقل در دنیا

•    در طول سفر خود با قطار، مراقب چمدان و وسایل خود باشید.
•    به حقوق دیگر افراد احترام بگذارید. با صدای بلند در کوپه صحبت نکنید و اگر کودک به همراه دارید از آنها بخواهید که سر و صدا نکنند. 
•     با اینکه اکثر قطارها، دارای رستوران هستند ولی پیشنهاد می کنیم یک ساندویج و مقداری میوه به همراه داشته باشید تا به عنوان میان وعده میل کنید.
•    از ایستگاهی که می خواهید در آن پیاده شوید، مطلع باشید
•    حتما در طول سفر با قطار، مراقب کودکان خود باشید.  
•    توجه داشته باشید که دستگیره ترمز خطر برای مواقع ضروری است. کشیدن بی موقع آن که موجب خسارت و پرداخت جریمه می‌شود.
•    قطار نیز مانند سایر امکانات عمومی نیاز به مراقبت همه افراد دارد.

وسایل موردنیاز برای سفر با قطار:

•    میان وعده‌های کوچک همراه داشته باشید.
•    دستمال مرطوب حتما به همراه خود بیاورید. 
•    اگر اهل مطالعه هستید، مجله یا کتاب همراه خودتان بیاورید. 
•     یک کیف کوچک به همراه داشته باشید و مدارک و وسایل مهم و بهداشتی مانند دستمال کاغذی، چسب زخم، مایع ضدعونی کننده دست ... را داخل آن قرار دهید. 
•    برای اینکه در طول سفر بتوانید خوابی راحت داشته باشید، بهتر است وسایلی مانند چشم بند، گوش گیر و ...  را به همراه بیاورید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: قطار امن ترین وسیله حمل و نقل در دنیا,تور لحظه آخری کیش,رزرو تور کیش,آفر تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

کدام کشورها بیشترین میراث جهانی یونسکو را دارند؟

کدام کشورها بیشترین میراث جهانی یونسکو را دارند؟

در سر تا سر دنیا، بنا و جاذبه های گردشکری بسیاری وجود دارند. تا سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۰۷۳ اثر در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. در این فهرست، بعضی از کشورها دارای بیشترین آثار ثبت شده هستند. به نظر شما ایران در جایگاه چندم در این لیست قرار دارد؛ با ما همراه باشید.

فهرست میراث جهانی یونسکو چیست؟

کدام کشورها بیشترین میراث جهانی یونسکو را دارند؟

ممکن است بارها در مقاله ها این جمله را خوانده باشید که یک اثر تاریخی در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. در واقع کمیته ای به نام کمیته میراث جهانی یونسکو وجود دارد که مکان های فرهنگی، سایت های باستان شناسی و طبیعی در کشورهای مختلف را بررسی کرده و پس از تایید شورای بین المللی ابنیه و محوطه ها یا ایکوموس (ICOMOS) و اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت یا آی‌یو‌سی‌ان (IUCN) آن مکان ها را در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت می رساند. تمام مکان هایی که در این لیست قرار دارند، متعلق به تمام  کشور های جهان هستند و همه دولت ها باید در حفظ و نگهداری آن تلاش کنند. در واقع کشورهایی که آثار بیشتری در فهرست یونسکو دارند، گردشگران بیشتری را به سمت خود جذب می کنند. در ادامه کشورهایی که در لیست میراث جهانی یونسکو قرار دارند را به شما معرفی می کنیم. نرخ ویژه تور کیش

ایتالیا

کدام کشورها بیشترین میراث جهانی یونسکو را دارند؟

تعداد میراث جهانی یونسکو: ۵۴

ایتالیا، اولین کشوری است که در این لیست قرار دارد. در این کشور، ۵۴ اثر و بنای تاریخی، فرهنگی( ۴۹ اثر و مکان فرهنگی و تاریخی و ۵ اثر طبیعی) به ثبت جهانی یونسکو رسیده است. این کشور دارای آثار تاریخی با ارزشی است که شامل  ونیز، کلیسای سنت ماریا دل گریز، شهر پومپی و تماشاخانه مشهور کولوسئوم در رم می باشد.بهترین تورهای کیش

چین

تعداد میراث جهانی یونسکو: ۵۳
چین با 53 اثر، بعد از ایتالیا، دومین کشوری است که بیشترین تعداد میراث جهانی یونسکو را دارد. مشهور ترین آثار تاریخی چین که در لیست میراث جهانی یونسکو جای گرفته، دیوار بزرگ چین است. هر سال گردشگران زیادی  برای بازدید از این مکان ها به چین سفر می کنند.

 اسپانیا

کدام کشورها بیشترین میراث جهانی یونسکو را دارند؟

تعداد میراث جهانی یونسکو: ۴۷
بیشترین کشورهایی که در لیست جهانی یونسکو قرار دارند، از قاره اروپا هستند. کشور اسپانیا، 47 اثر را در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسانده است. این آثار شامل بناهای تاریخی، فرهنگی و طبیعی هستند. از مکان هایی که در این فهرست قرار گرفته اند، می توان به منطقه سانتیاگو ده کومپوستلا، آثار هنری آنتون گائودی، شهر کوردوبا و شهر سالامانکا اشاره کرد.

فرانسه

تعداد میراث جهانی یونسکو: ۴۴
یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان، کشور فرانسه است. کشور فرانسه ۴۴ اثر را در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. از 44 اثر در این فهرست، سی و نه اثر آن شامل مکان ها و سایت های فرهنگی، ۴ اثر طبیعی و یکی هم ترکیبی از هردو می باشد. از مکان های این فهرست می توان به برج ایفل، جزیره مون سن میشل، کاخ ورسای و … اشاره کرد.

آلمان

کدام کشورها بیشترین میراث جهانی یونسکو را دارند؟

تعداد میراث جهانی یونسکو: ۴۴
کشور آلمان دارای بناهای تاریخی، پارک ها، شهرها و قصرهای تاریخی و دیدنی بسیاری می باشد و به همین دلیل به یکی از مقاصد گردشگری محبوب تبدیل شده است. در این کشور 44 اثر در لیست میراث جهانی یونسکو جای گرفته که شامل جزیره موزه برلین، شهر بامبرگ، شهر وایمار و شهر بندری لوبک می باشد.

هندوستان

تعداد میراث جهانی یونسکو: ۳۷
هندوستان دارای مکان ها و دیدنی های تاریخی، فرهنگی و طبیعی است و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری به شمار می رود. کشور هند، 37 اثر را در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسانده و رتبه ششم در این لیست را از آن خودش کرده است. از مکان های این فهرست می توان به تاج محل، سایت باستان شناسی همپی، غارهای الورا و آجانتا و پارک ملی کازیرانگا اشاره کرد.

مکزیک

کدام کشورها بیشترین میراث جهانی یونسکو را دارند؟

تعداد میراث جهانی: ۳۴
کشور مکزیک با ۳۴ میراث جهانی یونسکو در رده هفتم این لیست قرار گرفته است. از آثار ثبت شده در این لیست می توان به، چیچن ایتزا که اثری باستانی به جا مانده از تمدن اسرارآمیز مایاهاست؛ تئوتیئواکان؛ بخش تاریخی مکزیکوسیتی و شهر وهاکا د خوارز اشاره کرد. تورهای ارزان کیش

انگلستان

تعداد میراث جهانی یونسکو: ۳۱
کشور انگلستان ۳۱ میراث را در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسانده است. از این 31 آثار، ۲۸ تای آنها در خاک اصلی انگلیس و ۳ تای دیگر در قلمروهای فرادریاییِ بریتانیا قرار گرفته اند. بازدید از بعضی از این آثار بسیار دشوار می باشد مثل جزیره گوف که بخشی از مجمع الجزایر تریستان دا کونا در جنوب اقیانوس اطلس است. اما تمام این آثار اینگونه نیستند و شما به راحتی می توانید از مکان هایی از جمله استون هنج، کلیسای وست مینستر، کاخ بلنهایم، برج لندن و … دیدن کنید.  

روسیه

تعداد میراث جهانی یونسکو: ۲۸
روسیه، یکی دیگر از کشورهایی است که بیشترین میراث جهانی یونسکو در دنیا را دارد. روسیه 28 آثار که شامل بناها و مکان های تاریخی، فرهنگی و طبیعی می باشند را در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. کشور روسیه  از نظر تعداد میراث جهانی طبیعی، در رتبه چهارم قرار گرفته است.

ایران

تعداد میراث جهانی یونسکو: ۲۳

کدام کشورها بیشترین میراث جهانی یونسکو را دارند؟

ایران، آخرین کشوری می باشد که بیشترین میراث جهانی یونسکو را به ثبت رسانده است. ایران دارای جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی بسیاری می باشد و رتبه دهم در این لیست را از آن خودش کرده است. از مکان هایی که در این فهرست قرار گرفته اند می توان به، نیایشگاه چغازنبیل، تخت جمشید افسانه ای، میدان نقش جهان اصفهان، ارگ بم، کویر لوت و … اشاره کرد.

 

 
 

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: کدام کشورها بیشترین میراث جهانی یونسکو را دارند؟,نرخ ویژه تور کیش,تورهای ارزان کیش,آفر تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

لوازم ضروری سفر برای خانم ها

لوازم ضروری سفر برای خانم ها

کیف لوازم آرایشی صورت

یک کیف کوچک همیشه به همراه داشته باشید تا  تمام وسایل مورد نیاز و بهداشتی را داخل آن قرار بدهید. معمولا  سایز این کیف ها کوچک می باشد و فضای کمی را اشغال می کنند.

دوربین دیجیتال با چاپ لحظه ای

خانم ها عاشق عکس گرفتن در سفر هستند. پس توصیه می کنیم یک دوربین کوچک همیشه به همراه داشته باشید. بهتر است این دوربین قابلیت چاپ لحظه ایی داشته باشد.

کیف مخصوص لوازم آرایشی دست و پا

یک کیف بسیار کوچک مخصوص لوازم آرایشی تهیه کنید و در طول سفر به همراه داشته باشید. تور لحظه آخری کیش

کفش های ورزشی زنانه

لوازم ضروری سفر برای خانم ها

توصیه می کنیم در طول سفر از کفش های ورزشی استفاده کنید؛ زیرا زمانی که به سفر می روید، قصد دارید به خیابان گردی و یا طبیعت گردی بپردازید. در نتیجه نداشتن کفش مناسب، می تواند برای شما مشکل ساز شود. پیشنهاد می کنیم از به همراه آوردن کفش های پاشنه بلند خودداری نمایید.

کیف لوازم بهداشتی شخصی

یک کیف متوسط  تهیه نمایید و وسایل بهداشتی مانند برس های پاک کننده، شامپو، دستمال ها و … را  داخل آن قرار دهید.

کوله پشتی

داشتن یک کوله پشتی در طول سفر بسیار مهم است. شما می توانید تمام وسایلی که در بالا به شما معرفی کردیم را در آن قرار دهیم. حتما از کوله پشتی های استاندار استفاده کنید که دچار کمر درد نشوید.

اتو بخار دستی و اتو مو

یکی از وسایلی که باید در سفر به همراه داشته باشید،  اتو دستی است. همیشه خانم ها از چروک شدن لباس های خود در طول سفر، نگران هستند و به همین دلیل داشتن یک اتو می تواند مشکل آنها را برطرف کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به زیبایی موهایتان اهمیت می دهید، حتما اتوی مو خود را به همراه داشته باشید.

هدفون های تا شو

گوش دادن به موسیقی همیشه لذت بخش است. داشتن یک هدفون تا شو  می تواند در طول سفر بسیار مفید باشد. توصیه می کنیم از هدفون هایی استفاده کنید که کل گوش را پوشش دهد تا به گوش شما آسیب نزند. آفر تور کیش

کیسه های خشک

داشتن کیسه خشک در طول سفر بسیار مهم است. خانم ها اکثر با کمی عرق کردن، لباس خود را عوض می کنند. داشتن یک کیسه به آنها کمک می کند تا لباس کثیف خود را داخل آن قرار داده و در کوله پشتی بگذارند. هم چنین یکی از مزیت های این کیسه ها این است که زمانی که به مناطق مرطوب سفر می کنید، می توانید لباس های خشک خود را داخل کیسه گذاشته و در صورت نیاز از آنها استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم قبل از سفر چند کیسه خشک در کوله پشتی خود قرار دهید.

لباس

لوازم ضروری سفر برای خانم ها

لباس، مهم ترین چیزی است که خانم ها در طول سفر به آن توجه می کنند. پیشنهاد می کنیم لباس هایی را به همراه بیاورید که مناسب سفر باشند. هم چنین لباس هایی را انتخاب نمایید که مناسب فصل باشند و در آنها احساس راحتی کنید. امیدوارم این مقاله به شما برای داشتن یک سفر راحت و سبک کمک کرده باشد. قیمت تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: لوازم ضروری سفر برای خانم ها,تور لحظه آخری کیش,آفر تور کیش,قیمت تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()