نوشته شده توسط : تینا
 

دیوار چین

بدون شک یکی از هفت اعجاز جهن دیوار چین است. این دیوار در سال 1987 میلادی ثبت جهانی شد و 7000 کیلومتر امتداد دارد. این دیوار جهت جلوگیری از حمله های کشورهای شمالی به چین به وجود آمد و دارای قسمت های مختلفی از جمله برجهای آتش برای خبر رسانی و قلعه های مرزی برای کسب اطالاعات درباره دشمنان ساخته شده است. میهمانان تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند. این دیوار ابتدا به صورت جدا جدا روی کوه ها ساخته شده و سپس در سال 221 قبل از میلاد و بعد به وحدت رسیدن دوک ها این دیوارها به یکدیگر متصل شدند و به شکل یک دیوار گسترده روی کوه ها و در مرزهای شمالی چین درآمد. امروزه وسعت این دیوار 6000 کیلومتر است که برابر گردش به دور کره زمین می باشد و متعلق به سلسه مینگ است. این دیوار از سمت شرق به ساحل رودیالو جیان در قسمت شمال شرقی چین و از سمت غرب به دوازه جایو گوان می رسد. میهمانان تور پکن نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.


شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ یکی از مناطق روستایی چین می باشد که در آن تعداد زیادی از کانال ها و پل ها وجود دارد که به جذابیت های این شهر می افزاید. این شهر دارای معماری سنتی و فرهنگ اصیل چینی است. شهر لی جیانگ در تور چین با عنوان ونیز چینی شناخته می شود.

شهر لی جیانگ چین

 

در این شهر جاذبه های بسیار زیبایی وجود دارد که مسافران تور گوانجو نوروز 95 نباید از آن غافل باشند و در سفر خود حتما از این شهر بازدید داشته باشند. در شهر لی جیانگ اماکن تاریخی از جمله شهر ممنوعه، میدان تیان آن من و دیوار بزرگ چین وجود دارد.

 

دیوار چین

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری چین,بازدید از چین,معرفی چین,درباره چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
 

شهر ممنوعه چین

بی شک یکی از وسیع ترین مجموعه های تاریخی بکر در دنیا شهر ممنوعه چین می باشد. این شهر که دارای وسعتی به مساحت 150 هزار متر مربع است از هفتاد ساختمان با نه هزار اتاق برخوردار می باشد و محل پادشاهی خاندان مینگ و چینگ بوده است. در طراحی سقف های این ساختمان از رنگ زرد بسیار استفاده شده که نشانه رنگ امپراطور چین است. میهمانان تور چینمی توانند از این مکان دیدن نمایند.

شهر ممنوعه چین

طراحی شهر ممنوعه به گونه ای است که مرکز آن با دیوار پکن چین محصور شده است. همچنین دور این شهر خندقی وسیع با پنجاه و دو متر عرض و سه هزار و هشتصد متر طول حفر شده است. این خندق برای محافظت از امپراطور وقت تعبیه شده است. در ان شهر دو منطقه داخلی و خارجی در نظر گرفته شده که در بخش داخلی محل زندگی و کارهای ادار امپراطور است و بخش خارجی مکانی برای برگزاری مراسم خاص چین می باشد. میهمانان تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند.

در سمت شرق این شهر افراد جوان و دختران امپراطور زندگی می کردند زیرا خورشید از سمت شرق طلوع می کند و نشانگر جوانی و طلوع دوباره است و در سمت غرب این شهر افراد مسن می زیستند زیرا خورشید از غرب غروب می کن و نشانه گذر عمر می باشد. میهمانان تور ترکیبی پکن شانگهای نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

شهر ممنوعه چین

در شهر ممنوعه چین برای ذخیره آب سیصد ظرف فلزی در نظر گرفته شده که هجده عدد آن که به کاخ نزدیک است دارای روکش طلا و مابقی دارای روکش آهنی و برنزی می باشد. میهمانان تور گوانجو نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

شهر ممنوعه چین

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: شهر ممنوعه چین,اماکن دیدنی چین,دیدنیهای چین,جاذبه های گردشگری چین ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل گران ملیا شانگهای

هتل گران ملیا یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر شانگهای واقع شده است.در این هتل 686 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است. هتل گران ملیا دارای موقعیت مکانی مناسبی برای میهمانان می باشد. آرایشگاه، صرافی، فروشگاه های متعدد، سالن کنفرانس امکانات ویژه ای است که هتل برای میهمانان تور پکن نوروز 95 درنظر گرفته است.

هتل گران ملیا شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، تهویه، آسانسور، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ، سونا، استخر، مرکز سلامت و آبگرم ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل آکوا اسپیس شانگهای

هتل آکوا اسپیس یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد که در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا از 30 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. در هتل هتل آکوا اسپیس فضای سبزی برای استراحت میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است. امکانات دوچرخه سواری نیز به میهمانان ارایه داده می شود.

هتل آکوا اسپیس شانگهای

از امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به گاوصندوق، رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بار ویژه میهمانان تور گوانجو نوروز 95 و... اشاره داشت.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های شانگهای چین,هتل های خوب شانگهای چین,معرفی هتل های شانگهای چین,هتل های لوکس شانگهای چین ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
 

هتل پارس مشهد پنج ستاره

در شهر مقدس مشهد هتل پارس در تور مشهد لحظه آخری در ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي تور مشهد 94 می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس در تور مشهد 94 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی


 

هتل پردیسان مشهد پنج ستاره

هتل پردیسان در تور مشهد پاییز 94 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر مشهد قرار گرفته است. هتل پردیسان مشهد دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز ویژه میهمانان تور مشهد 94، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر هتل پردیسان مشهد آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد پاییز 94 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهدمطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی مشهد,مراکز تفریحی مشهد,معرفی مشهد,بازدید از مشهد,درباره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد 94 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد 94 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد 94 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد پاییز 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجلل درویشی مشهد,هتل های لوکس مشهد,محبوب ترین هتل های مشهد,پرطرفدارترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
هتل ریکسوس سان گیت در تور لحظه آخری آنتالیا در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. مساحت این هتل 250 هزار متر مربع می باشد. همچنین استخر این هتل مساحتی بالغ بر 18 هزار مترمربع دارد. از دیگر ویژگی های این هتل در تور آنتالیا 94 برخوردار بودن از شهر بازی مخصوص کودکان است. چشمه ی آب معدنی هتل رکسوس 8 هزار مترمربع وسعت دارد. این هتل با فرودگاه 45 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 25 کیلومتر فاصله دارد. همچنین مراکز توریستی منطقه مثل موزه باستان شناسی و دروازه هادریان فقط 35 دقیقه پیاده با هتل مسافران تور آنتالیا پاییز 94 فاصله دارد .این هتل دارای 1094 اتاق می باشد.

از امکانات این هتل ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا می توان به تنیس روی میز، کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک، آکروبات، پرستار کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی، بیلیارد، خدمات پزشکی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94، شوهای ورزشی در آمفی تئاتر، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، جت اسکی، اسکی روی آب، والبیال ساحلی ویزه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه ، تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودک، لاندری و صندوق امانات، رستوران های متعدد و با شکوه ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، بار، دیسکو، کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی، سونا و جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ویژه گردشگران تور آنتالیا نوروز 95، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ، سولاریوم، بسکتبال، فوتبال و... اشاره داشت.

 برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا بازدید نمایید.

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا؟,نظرات درباره هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا,موقعیت هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

این پارک زیبا در تور لحظه آخری آنتالیا که در ساحل کنیالتی قرار گرفته است یکی از جاذبه های تفریحی آنتالیا به شمار می رود . در این پارک زیبا شما گردشگران تور آنتالیا می توانید علاوه بر تفریح و استراحت از برنامه های شاد و متنوع که به صورت زنده اجرا می شود نیز لذت ببرید .این پارک تفریحی دارای انواع مختلفی از سرسره های آبی و بازیهای آبی متنوع می باشد همچنین گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند بعد از تفریح به تماشای برنامه دلفین ها نیز بنشینند .


پارک ملی آنتالیا
    

پارک ملی در تور آنتالیا پاییز 94 در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . گردشگران تور آنتالیا تعطیلات عید 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد. میهمانان تور آنتالیا 94 می توانن از این مکان دیدنی دیدن نمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین اماکن تفریحی آنتالیا,معرفی آنتالیا,بازدید از آنتالیا,درباره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر، سونا و جکوزی، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه که در طول اقامت نیز آراسته و مرتب باشید،محل نکهداری کودکان، زمین تنیس ویژه میهمانان تور آنتالیا نوروز 95، صرافی که میتوانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید، فروشگاه و بوفه صبحانه است.اتاقهای این هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی، یخچال ویژه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94، مجهز سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق، مینی بار، حمام با امکانات لازم و تلفن است. هتل لیماک آرکادیا آنتالیا هتلی شیک و مرتب می باشد که مسافران تور آنتالیا از اقامت خود در این هتل بسیار راضی هستند.


 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در تور لحظه آخری آنتالیا که در منطقه کنیالتی آنتالیا واقع شده است دارای امکانات مدرن است از قبیل استخر روباز،مرکز سلامت و آبگرم،حمام ترکی،استخر سرپوشیده و روباز است.هتل داری 334 اتاق و خدمات نگهداری از کودکان ویزه میهمانان تور آنتالیا تعطیلات عید 95 نیز هست.همچنین اتاق جلسه مجهز و اتومبیل کرایه در اختیار میهمانان قرار می گیرد.هتل دارای کتابخانه و فعالیت های ورزشی مانند پرتاب دارت ،پینگ پنگ و غیره است . هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا بسیار تمییز و مناسب برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: معرفی بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,معرفی هتل لوکس آنتالیا,هتل های محبوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل هلیا کیش

 هتل هلیا کیش

هتل 4 ستاره هلیا در تور لحظه آخری کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل در تور کیش پاییز 94 محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش 94 می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان تور کیش پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل ویزه میهمانان تور لحظه آخری کیش را دارا می باشد.

هتل هلیا تور کیش 94 از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. میهمانان عزیز در تور کیش پاییز 94می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیا در تور کیش نوروز 95 تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 مت می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی تور کیش 94 و... 

آدرس:جزیره کیش -روبروی بازار زیتون

هتل هلیا کیش

 نمای بیرونی هتل هلیا کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ تور لحظه آخری کیش در روبروی پاساژ مروارید و نزدیک به بازارها و مراکز خرید بنا شده است. صبحانه و نهار و شام در این هتل سرو می شود و از امکانات آن می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94 اشاره کرد. این هتل دارای طراحی به سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. این هتل نزدیک به دریاست. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان در تور کیش زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود. هتل پانیذ کیش 3 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد.

 امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران ویزه میهمانان تور کیش نوروز 95، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

 آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل هاب لوکس کیش,معرفی هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بازار شهرچین کیش

بازار شهرچین کیش

بازارچه شهرچین در تور لحظه آخری کیش در اصل فروشگاه کوچکی است که مدتی است در مجاورت بازار مروارید احداث شده که تمامی اجناسش چینی میباشد و فروشندگان آن همگی از کشور چین هستند .

تنوع جنس برای میهمانان تور کیش پاییز 94 در این بازارچه زیاد است و انواع لوازم خانگی و کیف و کفش و پوشاک در آن به وفور یافت میشود اما کیفیت بیشتر اجناس بسیار پایین میباشد .

بازارچه شهرچین در طبقه دوم بازار پانیذ نیز دارای فروشگاهی ویژه گردشگران تور کیش نوروز 95 میباشد که اجناسش به نسبت این بازارچه از تنوع زیادتری برخوردار است .


بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید در تور کیش 94 با نمای بسیار زیبا و برگرفته از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و شامل ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که بااسامی ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند.

 این بازارچه ها با یك تالار مركزی ویژه گردشگران تور کیش نوروز 95 كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی به صورت زیبایی تزیین شده است به هم متصل شده اند.

 کالاهایی ویژه گردشگران تور لحظه آخری کیش مانند پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... در این بازارارائه می گردد.

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش,بازارهای کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل ساحلی گاردنیا کیش؟

هتل ساحلی گاردنیا در تور لحظه آخری کیش یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است که در بلوار هرمز و نرسیده به میدان حافظ احداث شده است. این هتل در فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه جزیره قرار دارد. از جمله خدمات رایگان هتل گاردنیا برای میهمانان تور کیش پاییز 94 می توان به ترانسفر رفت و بر گشت فرودگاهی، بازدید از شهر حریره و بندرگاه باستان، بازدید از درخت سبز و پارک ساحلی مرجان، بازدید از کشتی یونانی و غروب زیبای کیش، اینترنت وایرلس رایگان، سرویس بازارها رایگان، بازدید از آکواریوم طبیعی و کلبه هور ویزه میهمانان تور کیش 94 و... اشاره داشت.

 همچنین هتل گاردنیا یکسری خدمات جانبی برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته است که تعدادی از آن ها: 30% تخفیف قواصی بانوان، 30% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی، 30% تخفیف کرایه دوچرخه ویزه میهمانان تور کیش پاییز 94، 35% تخفیف کافی شاپ گاردنیا، 40% تخفیف شام هتل داریوش همراه با موزیک، 50% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان، 20% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام می باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل گاردنیا کیش مراجعه نمایید.


موقعیت هتل قائم کیش؟

هتل قائم در تور لحظه آخری کیش یک هتل 3 ستاره در جزیره کیش می باشد که بلوار ساحل و روبروی بازار زیتون واقع شده است. در این هتل 80 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور کیش وجود دارد. این هتل در موقعیت مناسبی از جزیره قرار گرفته است و به مراکز خرید نزدیک می باشد. همچنین هتل به اسکله و دریا هم دسترسی مناسبی برای میهمانان تور کیش پاییز 94 دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل قائم کیش مراجعه نمایید.


هتل عالی قاپو کیش چطوره؟

هتل آپارتمان عالی قاپو در تور کیش 94 یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل دارای 28 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. هتل عالی قاپو در میدان امیرکبیر و پشت هتل صدف واقع شده است. مراکز خرید برای میهمانان تور لحظه آخری کیش به این هتل نزدیک می باشد و در حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. همچنین فرودگاه در فاصله 10 دقیقه ای از آن واقع شده است. از امکانات هتل عالی قاپو می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام حریق ویزه میهمانان تور کیش نوروز 95 و... اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل عالی قاپو کیش مراجعه نمایید.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مسافران تورهای کیش می پرسند,پرسشهای متداول مسافران تورهای کیش,سوالات مسافران تورهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
 

هتل 5 ستاره آوانگارد ترکیه استانبول

 تور ترکیه هتل آوانگارد استانبول

هتل 5 ستاره آوانگارد تور ترکیه استانبول دارای فروشگاه های زیادی است , به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مسافران است. علاوه بر این هتل آوانگارد استانبول دارای یک صرافی نیز می باشد . این هتل دارای 84 اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه است که این هتل ها بسیار تمیز و زیبا هستند و پنجره های آن دو جداره می باشند.. همچنین این هتل دارای 3 سوئیت می باشد. از امکانات هتل آوانگارد تور ترکیه استانبول می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , ماساژ , سولاریوم و... اشاره کرد.


 

هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه است. این هتل 5 ستاره بسیار شیک و زیبا ساخته شده است به طوری که نمای بیرونی و درونی آن برای مسافران و گردشگران تور ترکیه بسیار جالب است و توجه آن ها را جلب می کند. هتل گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول در منطقه جدید استانبول یعنی شیشلی قرار گرفته است و از 13 طبقه و 320 اتاق تشکیل شده است. همچنین این هتل برای معلولین اتاق های ویژه ای دارد تا آن ها هم بتوانند از سفر خود لذت ببرند. امکانات هتل ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه استانبول بسیار زیاد است که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد: اتاق های بالکن دار , استخر , سونا , جکوزی , سیستم برودتی خوب , تهویه مناسب , اینترنت رایگان , پذیرایی لابی به صورت 24 ساعته ویزه میهمانان تور ترکیه, دو رستوران متفاوت با انواع غذاهای محلی وترکی و... . علاوه بر این ها یک قنادی هم در این هتل است که با شیرینی های محلی خود توجه مسافران را به خود جلب می کند و اکثر مسافران از هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر تور ترکیه نوروز 95 استانبول احساس رضایت می کنند.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,هتل های مجلل ترکیه,هتل های لوکس ترکیه,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول از امکانات آن بهرمند شوند.


 

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه نوروز 95 با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه,معرفی هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
 

هتل 3 ستاره ایبیس ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیس تور ترکیه استانبول در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیس تور ترکیه استانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیس تور ترکیه استانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه می باشد.


 

هتل 3 ستاره فوآر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل فوآر استانبول

هتل 3 ستاره فوآر تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول یعنی منطقه آکسارای قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل فوآر ترکیه استانبول می توان به رستوران , بار , پارکینگ , صرافی ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , مینی بار , ماهواره , تلویزیون ال سی دی , یخچال , روم سرویس بیست و چهار ساعته و... نیز می باشد. مسافران تور ترکیه نوروز 95 می توانند با اقامت در این هتل که قیمتی مناسبی هم دارد , سفر خوبی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ترکیه,معروف ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,معرفی هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
چتر پاراسل کیش

 چتر پاراسل کیش

یکی از تفریحات سرگرم کننده و تفریحی کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش سفر کرده اند چتر بازی در ارتفاعات دریای کیش است در این ورزش مهیج چتر پاراسل به یک قایق پر سرعت متصل میگردد و با سرعت حرکت میکند تا چتر ارتفاع بگیرد.شما در این ارتفاع منظره های زیبای کیش و آب های زلال آن را تماشا خواهید کرد از دیگر تفریحات کیش بانانا،شاتل،و خفاش سواری یا تیوب سواری نیز هست.

 


 

روستای باغو کیش

تور کیش روستای باغو

روستای باغو در جنوب جزیره زیبای کیش قرار دارد که بسیار قدیمی است اما ساکنین آن را چند خانواده دامدار تشکیل داده اند و در جنوب شرقی این روستا یک طایفه غیر بومی به نام گودار ساکن شده اند. این طایفه دارای پوستی تیره و لهجه ای خاص می باشند و معمولا با نوازندگی و شکار امرار معاش می کنند. این روستا دارای درختان لور زیبایی است که توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش را به سوی خود جلب می کند.

تور کیش روستای باغو

تور کیش روستای باغو

علاوه بر این روستای باغو پوشش گیاهی انبوهی دارد و بسیار سرسبز است. در این منطقه پارکی به نام پارک دلیران با وسعت شصت هکتار به منظور بهره برداری از این منظقه ساخته شده است. شاید برای گردشگران تور لحظه آخری کیش جالب باشد که بدانند چرا نام این روستا باغو می باشد. از زمان پرتغالی ها در این روستا یک پیر زن صدساله زندگی می کرد که نامش باغو بوده به همین دلیل این منطقه به افسانه ننه باغو مشهور است. یکی از اماکن جالب توجه در این روستا مسجد محمد است که روی دیوار آن قدمت زندگی در روستای باغو یعنی سال 881 هجری قمری نوشته شده است. اسناد و مدارک موجود نشان از ان دارد که این روستا به زمان قبل قاجار مربوط میشود.

تور کیش روستای باغو

 


آب انبار جزیره کیش

تور کیش آب انبار

در گذشته یکی از روش های معمول برای ذخیره آب آشامیدنی ساختن آب انبار بوده است که مردم جزیره کیش نیز از این روش استفاده کردند و مورد نوجهگردشگران تور لحظه آخری کیش میباشد. در سال 1372 یک آب نبار در نزدیکی شهر حریره با یک معماری سنتی و زیبا برای جمع آوری آب های سطحی ساخته شده است. این اب انبار دوقلو بوده و دارای 5 بادگیر می باشد. اما اکنون این آب انبار کارایی خود را از دست داده است زیرا مسیر آب های سطحی که به این اب انبار منتهی می شدند از بین رفته و برای تهیه آب شیرین از دستگاه های پیشرفته آب شیرین کن اسفاده می شود. اما این بنا به دلیل معماری سنتی که دارد گذشته را برای همگان تداعی می کند و هین امر باعث جلب نظر گردشگران تور لحظه آخری کیش به این آب انبار می شود.

تور کیش آب انبار

 

تور کیش آب انبار

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: چتر باراسل کیش , روستای باغو کیش , آب انبار جزیره کیش , دیدنیهای کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
شهر زیرزمینی کاریز کیش

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

قنات کیش 2500 سال قدمت دارد که از نظر عمق و طول با سایر قنات های ایران قابل مقایسه نیست.این قنات آب شیرین و قابل شرب مردم جزیره کیش را تامین میکرد. اما آنچه که برای گردشگران تور لحظه آخری کیش  قابل توجه است چگونگی هدایت آب به سطح زمین می باشد چون شیب جزیره بسیار کم است و هدایت آب به سطح زمین کار سختی است , پس در آن زمان برای اینکار قطعا از روش های پیشرفته ای برای حفر چنین قناتی استفاده شده است.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

اکنون این قنات با تغییرات انجام شده تبدیل به یک شهر زیرزمینی بی نظیر به نام کاریز و با وسعت 10000 مترمربع شده است. طی این تغییرات کارگزاران تلاش کرده اند که اولا بافت تاریخی شهر را حفظ کنند و ثانیا کاربری های جدیدی را بدست آورند. شاید برای گردشگران تور کیش جالب باشد که بدانند این شهر زیرزمینی کاریز در عمق 16 متری زمین واقع شده است و سقف آن حدود 8 متر ارتفاع دارد. سقف آن از مرجان و صدف و سنگواره هایی با قدمت بیش از 250 سال که شناسنامه دار هم هستند تشکیل شده است.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

بخشی از این شهر زیرزمینی دارای غرفه های صنایع دستی , گالری هنری , رستوران , موزه و... می باشد. کارگزاران شهر کاریز معتقدند ک دو ویژگی این شهر را در فهرست ابنیه جهانی قرار خواهد داد.اولین ویژگی آن این است که کاریز در قلب تنها جزیره مرجانی دنیا قرار دارد و دومین ویژگی آن این است که تنها بنایی است که سقف آن متشکل از صدف و مرجان و سنگواره های طبیعی است. مرجان ها و صدف هایی که در ساخت سقف آن به کار گرفته شده اند را تنها می توانید در موزه های طبیعی و یا با غواصی در آب های آزاد ببینید. اما اکنون کاریز فصلی باعث می شود که گردشگران تور لحظه آخری کیش بدون غواصی و با خیالی آسوده این مرجان ها را ببینند.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

 


نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان کیش بزرگ شامل بیش از صد نوع خزنده و مار با گونه های متفاوت می باشد. همچنین مارهای بزرگی مثل بوآ , مارهای آمازون , و سوسمارهای ماداگاسکار , مار پرنده تایلند , عنکبوت های بزرگ و گوشتخوار برزیلی و... در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. اگر می خواهید از نمایشگاه خزندگان کیش دیدن کنید به کانون هنر در کنار بوستان آهوان جزیره کیش باید مراجعه کنید.

عنکبوت پرنده خوار برزیلی

 مار بوا

 

پروازهای تفریحی کیش

تور کیش پرواز با جایروکوپتر

پروازهای تفریحی کیش از هیجان انگیزترین و لذت بخش تر ین تفریحات این جزیره زیبا می باشد. مسافران تور لحظه آخری کیش که علاقه مند به تفریحات هیجانی هستند پروازهای تفریحی کیش را از دست ندهند.پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را برای علاقه مندان به پروازهای هیجان انگیز فراهم می آورد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره زیبای کیش را در حین پرواز و از آسمان نظاره کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای گردشگران تور لحظه آخری کیش که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است. مسافران تور لحظه آخری کیش با پرواز کردن در آسمان بر فراز آب های خلیج فارس سفری به یاد ماندنی و پرهیجانی را تجربه خواهند کرد.

تور کیش پرواز با کایت

 

مطالب مرنبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شهر زیر زمینی کاریز کیش , نمایشگاه خزندگان کیش , پروازهای تفریحی کیش , تفریحات در کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل خاتم کیش

تور کیش هتل خاتم

 

هتل خاتم کیش متشکل از 28 اتاق است و در نزدیکی بازار عرب ها واقع شده است. بنابراین مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل به  اسانی می توانند به بازار عرب ها بروند. این هتل تنها 20 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمیز و پاکیزه است و مهمانان عزیز به راحتی می توانند در این اتاق ها استراحت کنند و از سفر خود لذت ببرند. خوب است مسافران تور لحظه آخری کیش بدانند که هتل خاتم خاص خانواده های سپاه است که می توانند با رفتن به این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. از امکانات این هتل می توان به لابی , پارکینگ اختصاصی , رستوران و فضای سبز اشاره کرد.

تور کیش هتل خاتم

 

 


هتل پارمیدا کیش


هتل پارمیدا یک هتل 4 ستاره است که به تازگی در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است. این هتل دارای موقعیت منطقه ای و جغرافیایی مناسبی قرار دارد زیرا به مجتمع تجاری نزدیک می باشد و مسافران تور لحظه آخری کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به این مجتمع تجاری بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. از امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , جکوزی , کافی شاپ بیست و چهار ساعته , رستوران , اسپا , اینترنت در اتاق و ... اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در هتل 4 ستاره پارمیدا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 


هتل گاردنیا کیش

تور کیش هتل گاردنیا

هتل گاردنیا از هتل های 3 ستاره و ساحلی جزیره زیبای کیش است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوب و مناسبی چون اینترنت وایر لس , رستوران , لابی , ترانسفر فرودگاهی , کافی شاپ , سویس بهداشتی ایرانی و... می باشد. همچنین این هتل دارای سوئیت هایساحلی نیز می باشد که مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند با اقامت در این سوئیت ها از منظره زیبای ساحلی آن نهایت لذت را ببرند. هتل گاردنیا دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته با قیمت فوق العاده مناسب و ارزان می باشد. این هتل 3 ستاره به مهمانان خود خدمات ویژه ای مانند سرویس به بازار کیش , بازدید از مناطق دیدنی چون آکواریوم طبیعی , بندرگاه باستان و... را ارائه می دهد. قیمت مناسب این هتل باعث جلب توجه مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش شده است. 

تور کیش هتل گاردنیا

 

 

تور کیش هتل گاردنیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , هتل خاتم کیش , هتل پارمیدا کیش , هتل گاردنیا کیش , هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا یا کلیسای حاجیا صوفیا استانبول که معنی آن کلیسای معرفت الهی است ، از دیدنی های زیبای استانبول و با معماری خیلی جالب بیزانس و قابل توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول می باشد. ارتفاع و بلندی گنبد بزرگ مسجد ۵۶ متر است و به گونه ای طراحی شده که نماد و سنبل بهشت محسوب می شود و به انگار در فضا معلق است. آثار هنری زیبای مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه به سپرهای دایره ای شکل عثمانی که روی این سپر ها آیه های قرآنی نوشته شده و موزاییک های بیزانسی می باشد. از جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری استانبول میباشد.بعدادر چهار طرف مسجد چار مناره اضافه و ساخته شد و با فتح استانبول به وسیله سلطان محمد فاتح در سال 1453 کلیسا به مسجد تبدیل شد. البته قبل از تبدیل شدن به کلیسا از معبدهای رومی بود. در سال  1935 این مسجد ایا صوفیه استانبول به موزه تبدیل شد.  امپراطور تصمیم داشت از کلیسا زیباترین و بزرگ ترین کلیسا را بسازد کلیسای ایا صوفیا در اصل در سال 325 میلادی ساخته شد. دو معمار و ده هزار کارگر و  و با حجمی از طلا شروع به کار کردند. کلیسا در سال 537 افتتاح شد. کلیسا بعد از فتح استانبول بوسیله عثمانیان به مسجد تغییر کرد و مناره هایی اضافه شد .  در سال 1935  آتاتورک تصمیم گرفت به موزه ای فرهنگی تبدیل نماید. ارتفاع و بلندی گنبدهای مسجد از سطح زمین 54 متر می باشد و در کل 107 ستون در قسمت داخلی ساختمان مسجد ایجاد شد .این مسجد از جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری استانبول میباشد.

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

 

 


 

مسجد سلطان احمد استانبول

 مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد زیبای آبی در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است . این مسجد در بیشتر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است . ورودی برای بازدید گردشگران تور لحظه آخری استانبول رایگان می باشد ،  در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع می باشد .شخص سلطان احمد تمایل داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا استانبول در رقابت باشد و تقریبا توانسته در این کار موفق باشد. مسجد سلطان احمد استانبول از جاذبه های گردشگری مهم و قابل توجه تور لحظه آخری استانبول می باشد . برای بازدید از مسجد سلطان احمد استانبول و مکانهای مذهبی به یاد داشته باشید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان باشند که از رسومات این منطقه است. در صورت فراموش کردن می توانید از مسجد امانت بگیرید. مسجد سلطان احمد استانبول از شاهکارهای معماری اسلامی است. شاید این مسجد مهمترین مسجد استانبول باشد و البته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده شده است که تنها در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد بسیار زیبا وجود دارد که در داخل مسجدها از معماری و طراحی بی نظیری استفاده شده است.این مسجد از جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری استانبول میباشد

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسحد ایا صوفیه استانبول , مسجد سلطان احمد استانبول , مسجد استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول

محل زندگی سلطانهای عثمانی کاخ توپکاپی استانبول به مدت 391 سال بوده و جذابترین و پر بازدیدترین مکان در شهر استانبول و مورد توجه گردشگران تور لحظه آخری استانبول است.  معماری بی نظیر و حیاط های خیلی زیبا دارد. عمارت کاخ توپکاپی استانبول در سال 1924 مدتی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل گردید.حرم سلطنتی نیز در کاخ توپکاپی استانبول بود . بازدید کنندگان تور لحظه آخری استانبول به صورت مستقل می توانند از حرم بازدید نمایند و به غیر از هزینه ورودی که 13 دلار می باشد 10 دلار هم اضافه پرداخت نمایند. قابل توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول :بازدید کاخ توپکاپی استانبول از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر در بیشتر روزها به جز سه شنبه ها باز است.

 


 قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

این قلعه تاریخی در ساحل روملی تنگه بسفر واقع شده است و یکی از مشهورنرین قلعه های استانبول می باشد که به دستور سلطان محمد فاتح در سال 1452 میلادی و قبل از فتح استانبول ساخته شده است . هدف از ایجاد این قلعه راه یابی برای فتح قسطنطنیه بوده است . این قلعه بسیار مورد توجه گردشگران تور لحظه آخری استانبول میباشد.

قلعه روملی حصار استانبول

قلعه روملی حصار استانبول

این قلعه شامل قسمت هایی از قبیل : مخزن سلاح ، اتاق استقبال ، مسجد و زندان می باشد همچنین این قلعه هم اکنون دارای یک موزه روباز و یک سالن آمفی تاتر فعال می باشد که به مکانی برای بازدید گردشگران تور لحظه آخری استانبول تبدیل شده است .

 


برج گالاتا استانبول

این برج به طول حدود 67 متر می باشد و در بی اوغلو ، یکی از مناطق قدیمی استانبول قرار دارد . این برج در سال 1348 ساخته شده و در آن زمان بلندترین ساختمان  در استانبول به شمار می رفته است . این برج یکی از دیدنی های شهر استانبول می باشد که می توان از بالای آن نظاره گر شهر استانبول بود . در اطراف آن رستوران ها و مراکز خرید متنوعی وجود دارد که گردشگران تور لحظه آخری استانبول پس از بازدید از این برج می توانند از مکان های اطراف آن هم استفاده کنند .

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ توپکاپی استانبول , قلعه روملی استانبول , برج گالاتا استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , مکانهای دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
هتل پوینت استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل پوینت استانبول هتلی 5 ستاره است و مناسب برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد که در منطقه شیشلی تکسیم در مرکز شهر واقع شده است.فاصله این هتل با مراکز خرید فقط 500 کیلومتر میباشد و به کسانی که قصد خرید کردن در استانبول را دارند این هتل پیشنهاد میشود.

این هتل دارای 194 اتاق میباشد . از امکانات این هتل برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار ، سونا ، استخر سرپوشیده ، جکوزی ، بدنسازی ، سولاریوم ، صرافی ، اتوموبیل کرایه ای و... میتوان اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

هتل رامادا پلازا استانبول 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا پلازا هتلی 5 ستاره در شهر استانبول و مناسب گردشگران تور لحظه آخری استانبول است.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پوینت استانبول , هتل رامادا پلازا استانبول , هتل های خوب استانبول , بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل والنسیا ایروان ارمنستان

هتل والنسیا ایروان ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مسافرین عزیزتور ارمنستان آذر 94  می توانند از خدمات ماساژ درمانی هتل بهره مند شوند.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود وجود دارد.در باغ هتل استراحت کنيد و لحظات آرامی را داشته باشید.شما مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنید.پس از گردش در شهر سري به رستوران هتل زده و از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد.سایر امکانات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان دی 94 : رستوران- پذیرش شبانه روزی- بالکن - تهویه -باغ - لباسشوئی - فکس و کپی – گاوصندوق – سرویس مستخدم – منوهای رژیمی – رستوران و... می باشد.

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل والنسیا ایروان ارمنستان , هتل های خوب ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان , شیک ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل آوانتگارد هتلی پنج ستاره است  که در شهر توریستی استانبول جهت رفاه حال مسافرین تور استانبول دی 94 واقع شده است. ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند دارد مجهز به سرویس گشت درون شهری و برون شهری ، و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی ممتاز است .

برای رفاه حال مسافرین تور استانبول آذر 94 میتوان به . استخر سرپوشیده ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، سونا و جکوزی ، سولاریوم ، سرویس نگه داری از کودک ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور  ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، دستگاه خود پرداز ، کرایه اتومبیل ، مطقه بدون سیگار ، تاکسی سرویس و . . . تنها بخشی از امکانات هتل برای  اقامتی مفرح و فراموش نشدنی برای مسافرین تور استانبول پاییز 94  می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آوانتگارد استانبول , هتل پنج ستاره آوانتگارد استانبول , هتل های خوب استانبول , بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل آرگ ایروان ارمنستان

هتل آرگ ایروان ارمنستان

مسافرین گرامی تور ارمنستان آذر 94 می توانند از خدمات ماساژدرمانی در این هتل بهره مند شوند.اتاق های این هتل به ثهویه مطبوع مجهز می باشند.یک صرافی هم در هتل وجود دارد.میهمانان هتل می توانند در قعالیت هایی مانند بیلیارد شرکت کنند.از دیگر امکانات و خدمات این هتل میتوان  به  پذیرش و ترخیص اختصاصی ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه )، خدمات تورها ، فکس و کپی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، اتاق های پاک و بدون سیگار، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.


هتل رافال هاستل ارمنستان

 هتل رافال هاستل ارمنستان

اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه ی مطبوع می باشد.از دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان تعطیلات آذر 94 میتوان به  لباسشویی، فکس و کپی ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه ) ، پذیرش و ترخیص اختصاصی ، پذیرش شبانه روزی ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، پذیزش و تحویل سریع، گرمایش ، تهویه اشاره کرد.


هتل هرازدان ایروان ارمنستان

هتل هرازدان ایروان ارمنستان

امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور ارمنستان آذر 94  شامل استخر روباز- استخر سرباز (فصلی)- ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.همچنین این هتل برای کودکان این امکان را قراهم کرده که زمین بازی داشته باشند.وجود صرافی در این هتل باعث شده تا مسافرین تور ارمنستان تعطیلات آذر 94 راحت باشند.همچنین این هتل به اتاق جلسه مجهز است.ميهمانان این هتل ميتوانند در فعاليت هايي نظير بيليارد شرکت کنند .شما میتوانید به رستوران این هتل سر بزنید و غذاهای خوشمزه ی این هتل را امتحان کنید.


 

 هتل اربونی ایروان ارمنستان

هتل اربونی ایروان ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل كوچك و دلنشین اربونی در مركز تجاری شهر ایروان میباشد لذا مراكزي مثل ساختمان اپرا ايروان- موزه ملی و برخی دیگر از دیدنی‌های فرهنگی با پاي پياده قابل دسترسی هستند. 36 اتاق این هتل مجهز به تلویزیون ماهواره ای - مینی بار- تهویه ی مطبوع – سشوار و دسترسی به اینترنت (شامل هزینه ) می باشند.در سایر اتاق های این هتل دسترسی به اینترنت رایگان است.این هتل دارای یک رستوران است.از دیگر خدمات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان دی 94میتوان به ترانسفر فرودگاه - لباسشوئی - خشکشوئی- صبحانه در هتل - صرافی -  سرویس اتو شلوار – دستگاه خودپرداز – سرویس ایاب ذهاب اشاره کرد.سایر امکانات این هتل هم فروشگاه در هتل-گاوصندوق- پذیرش شبانه روزی -بوفه – رستوران می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط: 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های ارمنستان , هتل آرگ ایروان ارمنستان , هتل رافال هاستل ارمنستان , هتل هرازدان ایروان ارمنستان , هتل های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل برای مسافرین تور ارمنستان دی 94 دارای امکاناتی مانند استخر روباز-سونا-مرکز سلامت آب گرم-استخر سر پوشیده و خدماتی مثل لباسشوئی-خشکشوئی-صبحانه در اتاق- فکس و کپی و امکاناتی مانند تهویه-بوفه-رستوران-آسانسور-پذیرش شبانه روزی - اتاق میتینگ و تالار کنفرانس میباشد.این هتل در نزدیکی شهر ایروان و مناسب برای گردشگران تور ارمنستان پاییز 94 میباشد و فقط 5 دقیقه با میدان اصلی شهر و جاذبه های شهر فاصله دارد.این هتل دارای 126 اتاق و دارای رستوران ایتالیایی میباشد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

هتل آکواتک ایروان ارمنستان                                                                                                                                

این هتل برای مسافرین تور ارمنستان آذر 94 دارای امکانات رفاهی شامل ماساژ- سونا- مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار- حمام ترکی - استخر سر پوشیده-استخر سرباز و سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی در سایت هتل میباشد. اين هتل فروشگاه هاي متعددی دارد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: شیک ترین هتل های ارمنستان , هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان , هتل آکواتک ایروان ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

ساحل نور آنتالیا

ساحل نور آنتالیا

الیمپوس ، فینیک ، آری کاندا ، کاله ،کیمیر ، فاسلیس ،کالکان، پاتارا ،ککوا ، کاس ، کینیک.این مکان تفریحی شگفت انگیزترین مکان و دارای طبیعتی آرام و قابل توجه مسافرین تور آنتالیا آذر 94 است و یکی از مکان های درجه یک برای تفریح است. خلیج های بزرگ و کوچک ویژگیهای خاص خود را دارند که دقیقا پشت ساحل کوههای بی ریج قرار گرفته اند و از ساحل کونیالی تا شبه جزیره قدیمی و زیبای  لیسیان را تشکیل داده است . تاریخچه این مکان زیبا به دوران نئولیتیک برمیگردد.این مکان از جاذبه های گردشگری تور آنتالیا زمستان 94 میباشد

 


 ساحل کمر آنتالیا

اين شهر چهل و دو كيلومتر از شهر آنتاليا فاصله دارد. در طول اين مسير  مکانهای بسيار زيبایی وجود دارد که بسیار پر بازدید و مورد توجه گردشگران تور آنتالیا زمستان 94 میباشد. شهر كمر با منظره های زيبا طراحي شده است كه به محيطي جذاب و با صفا تبدیل شده است. است. این تفريحگاه مجهز  به ورزش هاي آبي از قبیل دريانوردي و قايقراني است تا مسافران تور آنتالیا آذر 94 بتوانند به خليج ها و سواحل منطقه ی جنوبي شهر بروند و ازمنظره های زیبا دیدن کنند. در بخش شمال اين ساحل پله هایی وجود دارد كه میتوانید به ساحل بروید. ساحل كمر ساحلي با پرچم آبي است.لغت پرچم آبي از طرف اتحاديه اروپا نام گذاری شده و به معنای مناطقي كه داراي سواحل تمیز و پاک هستند استفاده می شود.بیشترین جذابيت كمر ، زيباييهاي طبيعي آن است .به علاوه ديوار شهر و دروازه هادريان ،به سبك رومي هااست كه در اين شهر باقی مانده و مورد علاقه و توجه مسافران تور آنتالیا دی 94 است.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل نور آنتالیا , ساحل کمر آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل میراکل آنتالیا هتلی پنج ستاره ومناسب برای مسافرین تور آنتالیا آذر 94 است.این هتل هتلی ساحلی و زیبا و دارای یک استخر بسیار بزرگ و بسیار زیبای روباز است . این هتل از مرکز شهر آنتالیا 11 کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای بیش از 700 اتاق میباشد.این هتل در سال 2005 ساخته شده و دارای امکانات بسیار زیادی برای مسافرین تور آنتالیا پاییز 94 مانند خدمات سرو غذا در اتاق ، خشکشویی ، خدمات پزشکی ، مینی بار ، اتاق ماساژ ، مرکز تناسب اندام  وجود دارد در هتل بسکتبال و یک زمین فوتبال ، زمین تنیس ،  استخر بزرگ ، استخر کودک ، استخر آبگرم ، استخر همراه با صندلی و سایبان برای حمام  آفتاب ،تنیس ، تنیس روی میز ،  والیبال ساحلی ، دارت ، تیر اندازی  با کمان ، بدمینتون ، بیلیارد ، جت اسکی ، قایق موزی ، قایق موتوری ، موج سواری ، دریانوردی ، رستوران با انواع غذاها و انواع نوشیدنی ها و ... میباشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل میراکل آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , شیک ترین هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

 

 

این هتل از هتل های 5 ستاره دهلی نو هند و مناسب برای مسافرین تور هند آذر 94 میباشد. این هتل دارای 220 اتاق میباشد. از خدمات هتل برای مسافرین تور هند دی 94 میتوان به مرکز ابگرم ، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، استخر ، مرکز زیبایی ، فروشگاههای متعدد ، صرافی ، رستوران ، آسانسور ، اتاق های پاک و بدون دود سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، انبار بار و چمدان ، خدمات تهیه بلیط ، فکس و کپی و ... اشاره کرد.

 


 

این هتل هتلی پنج ستاره است.و برای مسافرین تور هند آذر 94 شامل خدماتی همچون ترانسفر فرودگاه ، امکانات جلسه و ضیافت ، خشکشویی و لباسشویی ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، سرویس ایاب و ذهاب که مشمول هزینه نیز میباشد ، سرویس مستخدم ، رستوران ، بار مخصوص تنقلات ، گاو صندوق ، تهویه ، گرمایش ، بار و ... نیز میباشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل دی پارک نیو دهلی هند , هتل پارک پلازا نیو دهلی هاری ناگار دهلی نو هند , هتل های خوب هند , بهترین هتل های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

 


 هتل پنج ستاره هتلی دارای 100 اتاق میباشد و قابل توجه مسافرین تور هند زمستان 94 میباشد.هتل دارای خدماتی همچون استخر روباز ، مرکز بدنسازی، مرکز تجارت ، رستوران ، گاو صندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، گرمایش ، بار مخصوص تنقلات و ... میباشد.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل دوبلتری بای هیلتون نیو دهلی , هتل های خوب هند , بهترین هتل های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

این هتل همانند هتل های دیگر برای مسافرین تور هند دی 94 خدمات بسیاری را شامل میشود.خدماتی همچون آرایشگاه ، خشکشویی ، لباسشویی ، استخر روباز ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، وان آب داغ ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سرویس نگه داری از کودک ، اتاق های پاک و بدون دود سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.

    مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل جایپی سید ذارت دهلی نو هند , هتل های خوب هند , بهترین هتل های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آذر 1394 | نظرات ()